13 ago 2012
L’aplicació oficial de Sant Magí per a smartphones amb sistema Android ja és una realitat
Des d’aquest dilluns ja està disponible l’aplicació oficial de Sant Magí 2012 que permet consultar les diferents activitats que estan programades aquests dies des del nostre dispositiu smartphone amb sistema operatiu Android. D’aquesta manera aquells que vulguin podran gaudir de la festa en qualsevol lloc i moment.
Amb l’aplicació mòbil es pot veure, no només la informació referent a les activitats programades, també mostra el lloc on es realitza l’activitat mitjançant Google Maps. S’han disposat les activitats en tres categories: Actes Previs, Programa i Actes Posteriors per facilitar a l’usuari la cerca. Tanmateix, es pot consultar a la secció d’Exposicions aquelles que es duen a terme a la ciutat de Tarragona durant les Festes de Sant Magí.
A més a més, gràcies al dispositiu GPS del que disposa el telèfon mòbil, es podrà veure la posició de l’usuari dins del mapa i així orientar-se molt millor per trobar cadascuna de les activitats repartides per la ciutat. Aquesta funcionalitat del mapa i GPS són un valor afegit que proporcionen les aplicacions mòbils davant del tradicional programa en paper, i que resulten molt útils per la gent de fora que ve a Tarragona a gaudir de les festes i que no coneix la ciutat.
A la mateixa aplicació trobarem altra tipus d’informació d’interès, telèfons importants de contacte i on adreçar-se en cas de pluja. A més, també permet consultar el facebook oficial de Tarragona 2012, Capital de la Cultura Catalana, des de la mateixa aplicació.
Android o JellyBean
L’aplicació de Sant Magí 2012 ha estat desenvolupada per TarracoDroid, la Comunitat Android de Tarragona, en col·laboració amb l’Ajuntament de Tarragona i està disponible de forma gratuïta al Google Play per telèfons smartphones que comptin amb una versió de l’Android OS 2.2 o superior. Fins i tot, està disponible per la darrera versió Jelly Bean (4.1) presentada a Sant Francisco el darrer més de Juny.

















Mira aplicador del santo Sant Magi:
1.- Es costumbre comprar un “canti” d´aigua miraculosa que cura lo no curable, pero si tens un problema de pedres al fetge has d´anar a BARNA a ferte una “litotricia”.
2.-El Nastic va cada començament de temporada amb un ciri a demanar tot lo bò i mijor. A primera divisio li van demanar la permanencia i va baixar a segona. A segona li van demanar la permanencia i va baixar a segona-B..
A AQUEST SANT SE L´HAURIA D´APLICAR UN ERE RIGUROSO per incompetent.
Salut ¡¡